Vinete coapte aromate

   Am vazut vinetele acestea pe delicioasa.com, si de cum le-am vazut ...mmmm... amintiri nu mi-au trezit, ca n-am calcat prin Orient, dar mi s-a facut o pofta de nici nu pot sa descriu. Nu stiu de ce am zabovit atat pana am recreat reteta. De fapt, cred ca aveam nevoie de vinete cat mai mici, si cand am dat de ele, soarta le era deja pecetluita. Am zis, aromate si coapte a la deli sa fie, si asa au fost.
     Ingrediente:
- 3 vinete micute (12-14cm)
- ulei de masline
- 75 g stafide
- 75 g nuci
- 3 catei de usturoi
- o ceapa rosie
- o leg. patrunjel
- condiment Nopti Orientale
- sare, piper
- iaurt

    Taiem coditele vinetelor, apoi le taiem in sferturi, crestam miezul in X, saram si ungem cu ulei de masline. Le coacem la 180 grade, 30 de min, pana se moaie.
    Cat timp vinetele sunt la cuptor, punem amestecam nucile tocate, stafidele, ceapa tocata, usturoiul pisat, 6-7 LG ulei de masline si o LG condiment Nopti Orientale ( se poate inlocui cu o l-ta scortisoara + o l-ta chimen arabesc). Lasam amestecul la rece pana sunt coapte vinetele.

  Amestecul e divin, drept va zic ca am mancat cateva linguri din el :)
  Cand sunt coapte vinetele, punem din amestec deasupra, si servim, cu iaurt.



   Delcioasa, delicioase! :)

Etichete: