English muffins & Irish Potatoes

 

        Ieri m-am ocupat de ce vedeti mai sus, si chiar daca i-am cuplat in aceeasi postare, trebuie sa stiti ca n-au nicio treaba unii cu altii, Irish Potatoes nu-s cartofi, si nici irlandezi nu-s, pur si simplu asa s-a nimerit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    English Muffins



     S-ar putea ca unii sa conteste veridicitatea acestei retete, sa se lege de faptul ca nu-s pudrati cu malai sau ca sunt prea inalti pentru niste English Muffins adevarati... well, asta e, eu asa am gasit reteta, asa am prestat-o, comentarii va rog la adresa celor care au scris cartea din care am preluat-o. Eu sunt oricum mai mult decat multumita de rezultat, muffinsi astia sunt pufosi, nu prea dulci, cu o aroma subtila de ghimbir, sunt minunati la micul dejun, fie calzi, abia scosi din cuptor, cu cascaval, sau cu unt si dulceata. 
    Ingrediente :
- 300 g faina
- 1 pachet drojdie uscata (7 g)
- 3 oua, separate
- 50 g zahar
- 150 g unt
- 200 ml frisca ( 30 % grasime)
- ghimbir cat o nuca
- un praf sare
    Preincalzim cuptorul la 180 grade.
    Faina se amesteca cu drojdia si sarea. Galbenusurile se freaca cu zaharul, se adauga frisca, ghimbirul ras si untul topit. Se adauga compozitia fainoasa, se omogenizeaza usor, apoi se adauga albusurile batute spuma.
    Punem aluatul in forme unse sau tapetate cu hartie, si le lasam 2o de minute.
    Le coacem apoi 15-20 de minute.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Irish Potatoes

 


      Asa se numesc simpaticii astia, cartofi irlandezi, pentru ca aduc la aspect cu niste cartofi, desigur. Sunt dulci tare, asa ca moderatia e cheia in consumul lor.
      Ingrediente:
- 60 g unt moale
- 125 g branza Philadelphia
- 1 l-ta extract de vanilie
- 440 g zahar pudra
- 175 g nuca de cocos
- scortisoara
    Se mixeaza untul cu crema de branza 2-3 minute, apoi se adauga treptat zaharul pudra, apoi vanilia. Cu o spatula incorporam nuca de cocos. Lasam amestecul la rece o jumatate de ora, apoi formam bile si le rostogolim prin scortisoara, si le dam forma de cartofi. Enjoy! :()