Cartofi inveliti in bacon


   Uh, ce buni au fost! Nu i-am mancat ca si garnitura, ci ca fel principal, cu un sos nemaipomenit, gaselnita mea de moment : sos de iaurt cu mango chutney, o nebunie va zic! Dulce-iute racoros si aromat, i-am pus si cateva picaturi de Tabasco, sa potolesc dulceata fructelor de mango.
    Am taiat 5 cartofi in 4, si i-am dat in clocot 6-7 minute, pana furculita intra usor in ei, dar erau totusi fermi. Am scurs apoi cartofii si am invelit fiecare bucata intr-o fasie subtire de bacon. I-am pus apoi la cuptor, pe hartie de copt, la 180 de grade, 30-35 de minute, ultimele 5 minute la temp maxima si ventilat, ca sa devina crocant baconul. Interiorul pufos, exteriorul crispy si cu gust de bacon afumat, yummi.
   Pt sos, am amestecat 200 g iaurt de bivolita cu 2 LG de mango chutney, si cateva picaturi de Mild Tabasco. Sosul e delicios, ma tot gandesc cu ce sa-l mai combin. Sa-l incercati si voi! :)

Etichete: