Vinete si rosii la cuptor, cu branza

 

  Titlul spune deja 99.9 % din ingredientele pe care le-am folosit pentru pranzul de azi. Rosii delicioase si dulci din gradina, vinete tot minunate, si tot din gradina si branza din congelator. :)  Foarte usor de realizat, si rapid.

   Am spalat o vanata potrivita apoi am curatat-o fasii, cu cutitul economic, stiti voi, da? O parte da, o parte ba. Asadar, am feliat o in 13 felii. :) Cifra asta nu e importanta, dar feliile nu trebuie sa fie foarte groase, maxim 1 cm grosime. Am presarat feliile cu sare si le-am lasat 10 minute deoparte apoi le-am uns cu ulei si le-am fript 2-3 minute pe fiecare parte, pe gratarul incins. Intre timp, am feliat si 3 rosii.
   Am incins cuptorul la maxim.
   Am pregatit o tava cu hartie de copt, am asezat feliile de vinete, deasupra cate o felie de rosie. Am pus branza de burduf, o feliuta de ceapa si am rasnit piper proaspat deasupra.



  Am lasat la cuptor 4-5 minute. pana cand branza s-a topit. Rosia nu s-a inmuiat prea tare, ceea ce e foarte bine, pentru ca noua nu ne plac moi tare.
   Et voila, pranzul nostru ! Easy peasy :)


Etichete: