Tarta raw cu zmeura si sos ciocolatos


    Unde dai, si unde crapa! :) Vroiam sa fac caramele raw, dupa reteta lui Ina, pentru ca am gustat facute de ea, si sunt dementiale, delicioase. Dar pe cand Ina imi povestea de reteta, copilul meu cel mic era agitat, plangea asa ca n-am fost pe faza. Compozitia mea a iesit prea moale, nici vorba de "caramele". Asa ca am facut tartele acestea. 

    pentru blat : Am inmuiat de seara 10 smochine. A doua zi le-am mixat in blender, pana s-au maruntit bine. Separat, am maruntit si 50 g seminte de pin. Am pus apoi semintele maruntite peste smochine, am adaugat un praf de sare, si le-am mai mixat cateva secunde.
    Am format blaturile astfel : am impartit compozitia in 4 forme de Al pentru muffinsi, le-am presat bine, apoi le-am rasturnat afara, direct pe o tavita. Am pus deasupra zmeura.


  pentru sos : am amestecat pudra de karob cu sirop de artar ---> si mi-a rezultat un sos ciocolatos, numai bun pentru a se imprieteni cu zmeuricile.

    Ta-naaaa!