Mere-n zahar caramelizat






     Copilul mare a vrut mere in zahar, cum a papat la Sighisoara la Festivalul Medieval. Mami il adora pe copil, asa ca s-a apucat sa-i faca mere in zahar.  ... Asta pentru ca sunt si simplu de facut, ca daca imi cerea macaroons, vai de mine si de mine, trebuia sa trag o fuga pana la Cluj :) ca in oras inca nu se gasesc. Dar in curand se vor gasi :))))

   Asa ca am luat cateva mere micute din acelea de vara, acrisoare, pe care le vand babutele in piata.
 
   Am pus intr-o cratita 400 g zahar, 200 ml apa si 3 LG golden syrup( se poate inlocui cu miere).
   Am fiert siropul pana si-a redus consistenta pana la un caramel. Am trecut merele prin el si le-am lasat la racit pe hartie de copt. Cele de la Sighisoara aveau si colorant rosu dar eu nu am folosit.


   Copilul a fost tare incantat. Si drept sa va zic, si eu la fel. Chiar sunt delicioase. :)

Etichete: