Up to date




      Hei draga blogosfera, missed me? Ca eu una am dus dorul postarilor, si aranjatului farfuriilor, si plimbatul pe alte super bloguri dragi ... dar micutul meu baietel are mare nevoie de mine, nu vrea decat in brate atunci cand nu doarme. In momentul cand l-am pus in carucior, leagan, scoica sau orice altceva, incepe concertul. Si va zic, e un baietel puternic, cu plamani sanatosi iar "urletele" lui se aud peste mari si tari :) ... uneori ma gandesc ce zic vecinii cand il aud asa... Dar mami mai are treaba, casa trebuie intretinuta, mai trebuie facut o mancarica... dar bebe nu pricepe, el se gandeste " oare cat ma mai lasa sa tip?", eu ma gandesc " oare cat poate sa mai tipe asa?"... SI mami cedeaza mereu, si il ia pe bebe in brate. Minune! Exact in momentul acela, bebe tace. Mai suspina de 2-3 ori, de-mi frange inima, apoi are o figura satisfacuta, lacrimile au disparut si bebe e fericit. Dar episodul se repeta, de multe ori pe zi. S-ar putea sa aud remarci de genul " pai da, tu l-ai invatat asa, in brate, lasa-l sa planga, ca o sa se dezvete". Nu zau?  Sunt centrul universului copilului meu, bratele mele ii ofera confort si dragoste, cum Doamne pot sa-l refuz. Doar nu o sa  stea in brate pana la 5 ani, nu ? SI daca va fi asa, tot nu il voi refuza. Dar acum, cand e doar o mogaldeata care cere atentie, e prioritatea mea number one. 







    Raissa e scumpa foc, il adora pe bebe mic, si vazandu-i cum cresc si cum se dezvolta relatia lor, pot spune ca dragostea dintre frati e ceva deosebit, e dragoste pura, e grija, e gingasie. Mda, Rai e gingasa cu asta micu'. Aris o trage de par, ii baga degetele in ochi dar copilul mare nu a reactionat niciodata violent, il dojeneste cu dragoste, intelege ca e mic si ca nu stie ce face. Sau poate ca stie, prapaditul :)
    Anyway, de gatit am tot, gatit, chestii absolut normale si banale, pe fuga, am apucat sa fac cateva pozici si le urc acum, sa ramana posteritatii :
 so, I am talking about mini-cheese-cakes cu blat din biscuiti si unt, crema din mascarpone+zahar pudra+coaja de lamaie si topping de capsuni glazurate cu sirop de capsuni si otet balsamic (dau detalii daca-mi cereti )

   apoi a fost un calcan delicios, uns cu ulei, condimentat si presarat cu capere, tinut sub grill 20 de minute si servit cu cartofi noi, fierti pe jumatate apoi prajiti si presarati cu sare de mare


  si pentru ca in gradina au inceput sa apara legumele tinere, am tras in unt niscaiva morcoviori si gulii si le-am servit cu un sos de smantana si patrunjel


  si nu putea lipsi socata, dupa reteta mea simpla : 10 flori de soc, 800 g zahar, 2 lamai feliate + sucul de la alte 2 lamai, 6 l apa plata amestecate apoi lasate 48 de h la temp camerei
 si inchei postarea cu o reteta delicioasa, care ar merita o postare separata : Sheperd's Pie, in varianta mea, cu carne tocata de curcan, din productia proprie a socrilor

  Asadar, am calit o ceapa si un morcov, tocate, in putin ulei, apoi am adaugat 500 g carne tocata de curcan, sare si piper. Cand s-a albit carnea, am turnat cam 300 ml bulion si am lasat sa fiarba la foc mic, pana cand carnea a fost facuta. Separat, am fiert 500 g cartofi taiati cuburi, cand au fost gata, i-am scurs si am adaugat 100 ml lapte, sare si putina nuscoara, obtinand un piure gros. Intr-un vas pentru cuptor am montat asa : primul strat carne tocata, apoi cartofi, si deasupra un strat generos de chedar ras, apoi la cuptor totul, la 180 grade, 20 de minute.