Ceva dulce

   Iaca apuc si eu sa postez o data pe saptamana, ca I'm a busy mommy, ca mai toate mamicile cu copilasi micuti si extra dependenti :).

   Va arat 2 deserturi simple de tot, cum imi plac mie - mai mult de nevoie, of course.


1. Visine cu crema de iaurt


 Avem nevoie de :
- 400-450 g iaurt 
- 4 foi gelatina
- 2 galbenusuri
- 2 pliculete zahar vanilat
- 4-6 linguri zahar pudra
- o pastaie vanilie
- un borcan compot visine, scurse de zeama (sau visine proaspete, cu samburii scosi)
- piscoturi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Gelatina se lasa la inmuiat in apa rece, suficienta cat sa o acopere, timp de 5 minute.
   Galbenusurile se bat cu mixerul, impreuna cu ambele tipuri de zahar si miezul de la pastaia de vanilie, pana devin spumoase.
   Dizolvam apoi gelatina in apa fierbinte, lasam sa se raceasca, si o adaugam peste compozitia de oua, amestecand cu un tel, apoi adaugam si iaurtul, omogenizam.
   Pregatim niste cupe, pahare, castronase si punem cateva visinici, apoi crema, deasupa iar cateva visinici. Lasam la rece cateva ore, iar, la servire, presaram cu piscoti rupti.
   Ta naaaaa!


  p.s atata mi-s de dragi bobitele de vanilie din deserturi, mor dupa ele! :)))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Fructe de sezon cu dulce de leche


   Ideea asta am furat-o de la maestrul Adi Hadean. Multumesc !
   Avem nevoie de lapte condensat, sau crema de lapte, 400 g. Eu am folosit marca asta:
  Si foarte simplu, umplem 3 vase pentru cuptor cu lapte condensat, asezam fructe proaspe deasupra, punem vasele intr-o tava, turnam apa cat sa acopere jumatate din acestea. Acoperm cu folie si la cuptor, aproximativ 40 de minute. La final, putem lasa descoperit, pentru a se carameliza.
yummm



 

Etichete: