Ciolan afumat la cuptor


    Nu stiu ce m-a apucat in ultima perioada, dar imi place carnea afumata tare de tot. De fapt de cand l-am nascut pe bb2, mi-am schimbat gusturile culinare, ba chiar am si mancat, for the first time, sarmale de Craciun, si chiftele ...eu, care uram carnea tocata. Adevarul e ca am fost o mofturoasa si o slabanoaga toata viata, i-am mancat viata lui mama, iar acum ma surprind zilnic ca mi-a venit mintea la cap si mananc si eu ca un om normal. :)
  
  Asadar, pentru amiaza de "artilerie grea", am fiert un ciolan afumat cam de 1 kg, cam o ora, apoi l-am transferat intr-o tava pentru cuptor. Am imbaiat ciolanul cu bere si l-am lasat la cuptor, la foc mic, aproape 3 ore. Cand ciolanul mai avea o ora de stat, am adaugat in tava cartofi taiati in sferturi, pe care ii clocotisem in prealabil 5-7 minute. Din cand in cand, mai stropeam carnea si cartofii cu bere.
Separat, am calit 2 cepe taiate in inele, ca sa acompanieze cartofii.
Dupa 3 ore, carnea se desprindea de pe os, si se topea in gura...un deliciu.:) Cu hrean alaturi, desigur.