Ficatei cu ceapa la tigaie


    Ingrediente :
- o caserola ficatei de pui
- 50 g faina
- o ceapa mare
- s & p
- patrunjel verde
- ulei pt prajit
    Ficateii se dau prin faina apoi se prajesc in ulei, pana sunt complet rumeniti. Se scot si se pun deoparte, la cald. In uleiul ramas, se caleste ceapa taiata julien, si se inabusa cu putina apa. Cand ceapa s-a muiat, se adauga ficateii, se potriveste de sare si piper, se amesteca usor si se lasa acoperit 5-1o minute.
   Pt sote de morcovi : am caramelizat o lingura de unt cu o lingura de zahar, apoi am adaugat o legatura de morcovi taiati rondele, am amestecat 2 minute, apoi am adaugat 3 catei de usturoi taiati marunt, cimbru si putina sare. Am turnat o ceasca de apa si am lasat la foc mic, pana sosul a scazut.
Am servit cu piure si cu ardei copti - ultima punga de la congelator :(.

Etichete: