Champignons Kyoto






      Chiar nu am avut de loc timp in ultima perioada sa postez ceva pe blog- zilele au devenit prea scurte...incep sa cred si eu in teoria ca ziua s-a scurtat la 16 h, altfel nu-mi pot explica cum zilele si saptamanile se succed cu atata repeziciune, ufff, prea prea repede. Stand mai mereu in casa, uit datile, nu-mi amintesc zilele saptamanilor. Doamne, cum astept primavara - mai ales ca o sa-i redescopar frumusetile prin puiul meu cel mic, care are atatea de vazut, de pipait, de mirosit. :))) Mai avem cateva zile de frig si apoi, sunt sigura, suntem gata sa primim primavara in sufletele noastre.
     Ok, acum reteta - e din Ioana Secretele Bucatariei :
- 2 LG ulei
- 2 conserve ciuperci ( feliate sau intregi)
- o ceapa + 1 catel usturoi
- 4 LG sos Teryaki
- 4 LG smantana
- 50 g cascaval
 Sosul Teryaki se gaseste mai in orice market, e de la Fuchs :
  Calim ciupercile feliate in ulei, apoi adaugam ceapa maruntita si usturoiul, si lasam sa fiarba la foc mic, pana scade apa lasata, apoi adaugam smantana si sosul si mai lasam 2-3 minute.

  Transferam compozitia intr-o forma pentru cuptor,
















presaram cascavalul ras deasupra si punem la cuptorul incins, 10-15 min.


Se serveste cu orez alaturi.