Briose de primavara

  



   De cand am luat Good Food-ul de luna asta, nu am mai avut liniste. Pe coperta troneaza niste superbe briose, decorate cu glazura roz... iar cum Rai este deosebit de sensibila la tot ce e "ioz", cum vedea revista, cum tipa si isi manifesta dornita pentru "bobo ioz". Nu stiu cat a inteles ea din  "sambata ti le face mama"... :)
   Ingrediente:
- 100 g faina cu agent de crestere- nu am avut si am pus 100 g faina alba amestecata cu 1/2 plic praf de copt
- 3 oua
- 140 g unt moale
- 140 g zahar brun
- 25 g amidon
  Pt glazura :
- 600 g zahar pudra + 6 LG apa sau 3 LG apa + 3 LG suc de lamaie strecurat
- colorant alimentar rosu

    Ingredientele pt blat se mixeaza 2-3 minute, pana cand compozitia e omogena. Se coc briosele in cuptorul preincalzit la 190 grade, 15-20 de minute. Se lasa la racit pe un grilaj de metal.
   Se glazureaza cand sunt racite de tot. Eu am facut glazura din ochi, pt ca mi s a parut prea mare cantitatea de zahar propusa de revista. Am pus zahar intr-un castron, cam 200-250 grame si am pus apa amestecata cu suc de lamaie, putin cate putin, am amestecat bine pana s-a topit zaharul apoi am adaugat un varf de scobitoare de colorant rosu Wilton ai am amestecat pana cand glazura a capatat o culoare uniforma. Le-am ornat cu zahar roz, floricele & inimioare.
   Pofta mare , Rai! :)