Pui "imbatat" cu pachetele de dovlecei

Photobucket
Photobucket
   Eu- probabil ca si voi- am strans o vasta colectie de reviste culinare, care zac, uitate. Raissa le mai agreseaza din cand in cand, le mai rupe cate o foaie... Prefer sa fac retete pe care le gasesc pe net, pe forumuri, sau pe alte bloguri... desi asa blogul isi mai pierde din originalitate. Azi, am facut o reteta din Bucataria pentru toti, de fapt am unit doua retete. Si n-am dat-o in bara, va asigur, pentru ca desi al meu sot fuge de dovlecei, a mancat 4 pachetele, spre multumirea mea! :)
  Ingrediente:
- o ceapa
- 3 morcovi
- 100 g orez
- 300 g piept pui
- 2 dovlecei
- 50 ml whiskey
- 400 ml supa/apa
- sare, piper
- putin cascaval ras (fac.)
      Taiem ceapa marunt, o calim 1 minut in ulei, apoi adaugam morcovii rasi, si cand acestia s-au muiat, adaugam orezul, mai calim putin, si turnam apa sau supa - eu am pus 400 ml supa. Dam focul mic si lasam sa fiarba pana se absoarbe tot lichidul. La final, eu am adaugat putin cascaval ras, pentru cremozitate.
Photobucket
    Asezonam pieptul de pui, apoi il prajim in ulei, pe toate partile. Cand sucurile formate s-au evaporat, si carnea incepe a se rumeni, adaugam whiskey-ul, acoperim, si lasam sa se "imbete" puiul, pana scade tot alcoolul. Puiul a capatat o aroma interesanta, si a fost foarte fraged.eliem dovleceii pe lungime. Daca nu sunt fragezi, se pot opari 2-3 minute in apa clocotita. Ii saram si ii lasam deoparte cateva minute.
Photobucket
       Apoi, ne putem apuca de asamblat pachetelele. Asezam 2 felii in cruce, punem o lingura de orez, impachetam, prindem cu scobitori si frigem pe gratarul incins si uns cu putin ulei. Se intorc pachetelele si pe partile laterale, avand grija sa le manevram cu blandete. 
Photobucket  
       Servim bucatele de pui :drunken: alaturi de pachetele de dovlecei. Eu am inlaturat scobitorile, pt ca unele s-au mai ars, si am infipt o scobitoare noua + o rosioara.
Photobucket
Photobucket
Photobucket