Piept de pui umplut cu crema de branza

Chicken breast stuffed with cream cheese
Photobucket
Am cumparat de la Real piept de pui gata feliat, pentru snitele, ca asta imi era intentia, sa fac snitele. Dar pana la urma, cu doar un ingredient in plus, am facut ceva mai deosebit. Curiosi ? :)
Ingrediente:
- piept de pui, feliat ca pt snitele
- crema de branza cu verdeturi
- faina, oua, pesmet pt crusta
- sare, piper
- ulei de palmier pt prajit
Pt garnitura :
- cartofi, unt, lapte - pt cartofi piure
- morcovi, 2 LG unt, 2 LG zahar brun, piper alb, o foaie dafin - pt morcovi sote
Photobucket

Am batut pieptul de pui cu ciocanul, in folie, apoi am condimentat, am intins crema de branza, si am rulat. Am incercat 2 variante, cel mai ok e procedura care se aplica si la sarmale...
Photobucket
Am lasat rulourile la rece - asta nu e obligatoriu, dar trebuia sa-mi pun puiul la nani.
Photobucket
Apoi le-am dat prin faina, ou, pesmet si le-am prajit in ulei de palmier, la foc mic, sa se patrunda.
Photobucket
Photobucket
Piure de cartofi stie toata lumea sa faca... Pt morcovii sote : am topit untul, am caramelizat zaharul brun, apoi am adaugat morcovii rasi pe mandolina, foaia de dafin, am condimentat, si am picurat apa din cand in cand, pana s-au muiat.
Photobucket
de aproape
Photobucket
au mers bine alaturi de varza rosie murata
Photobucket
si puiu' care se chinuie sa manance cu tacamurile de la Ikea :)
Photobucket
E aproape ora 1 noaptea... mai nou doar la ore tarzii apuc sa postez :((( Noapte buna!