Medalioane de porc cu sos de smantana & mustar



Photobucket 
Photobucket
 In curand, ma voi reintoarce la servici, si programul meu nu e va fi deloc unul usor, asa ca sunt in cautare de retete rapide, care sa nu-mi solicite prea mult timp. Si am gasit o reteta rapida, gata in 30 de minute, si foarte buna, de lins pe degete :)
  Avem nevoie de:
- file de porc sau muschiulet
- o legatura de morcovi
- 200 ml smantana lichida
- 2 linguri de mustar ( sau 1 lingura mustar normal & o lingura mustar Dijon)
- 300 ml supa
- patrunjel
- paste, taitei lati ( eu am folosit spatzle)
- sare, piper
- 3 linguri ulei
 Punem apa destula la fiert, cu putina sare si fierbem pastele.
   Taiem muschiuletul medalioane de 3-4 cm grosime. Prajim medalioanele in 3 linguri de ulei incins, 4-5 minute pe fiecare parte. Daca nu pare facut, stingem cu putina supa si lasam acoperit, la foc mic sa se patrunda. Timpul asta e relativ, desigur, eu am avut muschiuletul de la un porcusor de casa, tanar, de 7 luni, deci carne frageda. Lasam carnea la cald, in cuptorul caldut.

   In grasimea lasata de carne, adaugam morcovii taiati rondele, saram & piperam,stingem cu supa si lasam sa fiarba 8 minute.


  Cand morcovii sunt gata, ii scurgem, si in aceeasi cratita adaugam smantana lichida, dam un clocot si stingem focul. Adaugam sare, piper si mustarul.

 
  Scurgem pastele, si servim alaturi de medalioane, sos si morcovei presarati cu patrunjel.
Photobucket
  Merge repede, si efectul e garantat! Am hotarat cu Cosmin sa o trecem la retetele favorite ale familiei. :)