Cheesecake cu crema de ciocolata

Photobucket
Photobucket
Reteta e de pe culi, postata de Eataly. Eu mi-am amintit de reteta cand eram la cumparaturi la Kaufland, stiam in mare ingredientele, nu si cantitatile...
So, eu am folosit asa,
pt baza
- 25o g biscuiti vanilie (trebuiau cu cacao)
- 200 g unt (reteta cerea 100 g)
- 50 g nuci macinate
- o lingura cu varf cacao
pt crema:
- 300 g crema tartinabila de ciocolata alba & neagra(5-6 LG se cereau)
- 200 ml frisca + un praf intaritor de frisca(400 ml se cereau)
- 250 g branza Philadephia (320 g se cereau)
- 4 LG zahar pudra

Pt blat, am pus biscuitii la robot, i-am maruntit, am adaugat nucile maruntite,apoi am turnat peste untul topit si amestecat cu cacaoa. Am amestecat compozitia. Am pus biscuitii intr-o forma cu peretii detasabili, am presat foarte tare, apoi am pus forma la rece.
Pt crema : am amestecat branza cu zaharul pudra, cu un tel, apoi am adaugat crema de cioco, si la urma frisca batuta impreuna cu intaritorul de frisca. Atentie, nu se bate prea mult, sa nu se faca unt!!!
Photobucket
Punem crema - care e super buna - peste blatul de biscuiti, nivelam, ornam, si lasam la rece peste noapte.
Photobucket
Photobucket