Cartofi gratin, cu bacon si broccoli

Photobucket

Photobucket

Inspiratie Poppy Planet :) Multumesc!

Am folosit:
- cartofi fierti in coaja
- buchetele de broccoli oparite 5 minute in apa clocotita
- cascaval
- bacon
- sos bechamel (unt, faina, lapte, condimente)
Photobucket
Sosul e clasic, se topeste untul, se adauga faina, amestecand in continuu sa nu ramana cocoloase, apoi adaugam laptele, cate putin, amestecand mereu,condimentam, si fierbem 5 min. Eu am ras si putina nucsoara.
Photobucket
Photobucket
Am taiat baconul fasiute si l-am prajit in tigaia incinsa, fara ulei, apoi l-am scos pe hartie absorbanta.
Photobucket
Am uns un vas cu ulei, am asezat rondele de cartofi
Photobucket
buchetele de broccoli
Photobucket
bacon
Photobucket
am turnat sos bechamel - nu era rau daca faceam mai mult sos, dar din pacate mai aveam aprox. 400 ml lapte in casa
Photobucket
si deasupra am adaugat cascaval ras
Photobucket
si am introdus la cuptor, la 180 grade, 25 de minute
Photobucket
spre final, am pus pe grill, 5 minute
Photobucket
Am acompaniat gratin-ul cu o salatica rapida din rosii, castraveti, ceapa verde si un dressing din ulei de masline si otet de nuci
Photobucket
Close-up :)
Photobucket
si ansamblu
Photobucket
veri gud fud :D