Salata boeuf



 ... cu carne de pui, ca asa face si mama, asa facea si bunica si vecina, si mai toata lumea. Pai nu? :)
Mama face cea mai buna salata boeuf din lume, clar! Cand eram mai mici si mergeam la chefuri sau la petreceri de Revelion, eu duceam mereu un platou cu salata, frumos ornata, si se manca cat ai zice ..."boeuf". Mama pune si cartofi in ea, asa e si reteta lui Radu Anton Roman, eu am facut-o de data asta fara cartofi, e buna si asa.
  Ingrediente :
- piept de pui
- morcovi & pastarnac
- catraveciori murati
- mazare (din conserva)
- maioneza ( din 3 galbenusuri, 2 LG mustar, suc de lamaie si aprox 500 ml ulei)

  Carnea de pui de fierbe in apa cu putina sare, se spumeaza de cate ori e nevoie. Separat, fierbem morcovii si pastarnacul - eu am dat de unul foarte dulce. Cand carnea & legumele sunt fierte, se lasa sa se raceasca apoi se taie marunt.
  Pentru prima oara, am facut maioneza cu mixer-ul, mi-a iesit minunat, asa ca adio maionezei facuta cu mana.



  Intr-un vas mare, amestecam toate ingredientele adaugam 3/4 din cant. de maioneza, potrivim de sare si piper, mai adaugam suc de lamaie. Aranjam salata pe un platou, nivelam, ungem cu maio ramasa, apoi ornam ...