Hot & sour chinese soup - Supa chinezeasca iute-acra

Photobucket

     N-am gasit pe net decat vreo 50 de variante la aceasta supa. Desigur ca imi lipseau unele ingrediente, asa ca am improvizat putin, dar finalul a iesit spectaculos :). Pe bune! Sigur o sa va placa, daca o sa incercati aceasta supa aromata.
  Ingrediente:
- 2 + 3 linguri sos soia
- 2 + 2 linguri ulei susan
- 2 linguri otet de orez ( eu am pus mai mult, fiecare pune dupa gust)
- 20 ciuperci shii take deshidratate ( merg si champignon proaspete)
- 100 g muguri soia
- un morcov taiat julienne
- 200 g piept pui taiat bucatele mici
- ghimbir ( nu l-am folosit tot)
- 2 oua
- 1 lingurita + 2 linguri amidon de porumb
- 2 pachete taitei chinezesti Vifon ( se gasesc peste tot, la raioanele de supe la plic - aruncam pliculetele cu amestecul de condimente si MSG si folosim doar taiteii care sunt f buni)
- supa de pui ( eu cam 2 l am folosit)
Photobucket

  Daca folosim ciuperci deshidratate, le scufundam in apa fierbinte 30 de minute, apoi le scurgem, stoarcem, taiem piciorusele, apoi le feliem lamele subtiri.
Photobucket
Photobucket
  Facem o marinata din o lingurita amidon, 2 linguri ulei de susan si 2 linguri sos soia si lasam carnea in aceasta mixtura 20 de minute. Dam ghimbirul pe razatoarea marunta.
Photobucket
  Incingem un wok bine, pana cand incepe sa iasa fum, apoi punem carnea de pui, calim 2 minute, la foc mare, amestecand mereu. Dupa 2 minute, punem fasiile de morcov, lasam 1 minut, si adaugam supa calduta.
Photobucket
  Adaugam ciupercile si mugurii de soia. Lasam sa fiarba maxim 1o minute.
Photobucket
  Amestecam 2 linguri amidon, 2 linguri otet de orez si 3 linguri sos soia.
  Batem ouale cu 2 linguri ulei de susan.
Photobucket
  Turnam peste supa amestecul de amidon, amestecand continuu. Lasam 1 minut sa fiarba. Adaugam apoi ouale batute ( eu am turnat printr-o strecuratoare fina) si amestecam cu furculita, ca sa se formeze "zdrente". Stingem focul, adaugam ghimbirul si taiteii chinezesti.
Photobucket
   Se mananca fierbinte, fierbinte! :)
   Sectiune :
Photobucket
 Si in bol :
Photobucket
  p.s acu' sa nu credeti ca am "mancat" supa cu betisoarele :) ... sunt mai mult de design :)