Friptura de Turda

Photobucket       ... o alta reteta din cartea mea pretioasa scrisa de Radu Anton Roman. Mi-am adus si eu aportul, in sensul ca am lasat carnea la "imbaiat" in lapte, peste noapte, ca sa se fragezeasca. Si bine am facut! ;)
Photobucket
      Pentru friptura de Turda avem nevoie de cotlete de porc cu tot cu chenarul de sorici. se gasesc la Auchan de ex. Eu le-am spalat, si le-am lasat toata noaptea in lapte, la rece.
     A doua zi le-am scurs de lapte, le-am uscat cu un prosop de carpa, si le-am frecat cu sare, boia si piper, si le-am mai lasat 2 ore, sa se indulceasca, tot la rece.
Photobucket
Photobucket
     Apoi le-am fript in ulei+untura, bine incinse, la foc mic, pe ambele parti, pana s-au rumenit cum trebuie. Adica slaninuta trebuie sa fie crocanta, si carnita moale.
Photobucket
    Am servit cu piure de cartofi si varza murata.
Photobucket
Photobucket
    Sa ne fie de bine! :)