Chocolate chip cookies

Photobucket
    Reteta am gasit-o pe bucataras.ro. Sunt asa de bune, in final nu-mi venea sa cred ca eu le-am facut. Si Cosmin m-a intrebat, in timp ce rontaia a 2-a prajiturica intr-un interval de 2 secunde, "Tu le-ai facut?" ... Acu sa-l iau ca pe un compliment, sau poate nu...:) In fine, sunt super bune, si foarte usor de facut.
 
  Ingrediente:
- 120 g unt la temp. camerei
- 1 ou
- 80 g zahar
- o l-ta extract de vanilie ( esenta de vanilie)
- 150 g faina neagra
- 100 g faina alba
- 1 plic praf de copt
- 200 g chips-uri de cioco alba + neagra ( eu am pus preponderent alba, pentru Raissa)
- mai trebuiau 50 g alune + 50 g nuci, nu am pus

  Spumam untul cu zaharul, adaugam vanilia, apoi oul, mixam bine. Adaugam apoi cele 2 tipuri de faina, amestecate cu praful de copt. In continuare, amestecam cu o spatula, mixerul nu mai face fata.
PhotobucketPhotobucket  
Adaugam si chips-urile de cioco. Formam bile, pe care la bagam la cuptor la 200 grade, 15-20 de minute.
Photobucket
Photobucket

          Le scoatem la racit pe gratar. Sunt NE MAI PO ME NI TE! :)
Photobucket
  sectiune
Photobucket
 i-au placut si puiului
Photobucket  aici, mi-a stricat decorul :)
Photobucket
  data viitoare, incerc varianta lui Mazi, e ceva mai complicata, da' probabil se merita :)