Bezele






Pentru salata de boeuf am folosit maioneza din 3 galbenusuri, asa ca din albusuri am facut bezele.
 Am folosit:
- 3 albusuri
- 180 g zahar pudra, dat prin sita
- sucul din 1/2 lamaie
- un praf de sare
   Am batut albusurile spuma, cu praful de sare, cu mixerul. Cand spuma e tare, adaugam zaharul, treptat. Chiar daca se moaie putin compozitia, aceasta se va intari cand adaugam zeama de lamaie. Batem pana cand bezeaua e foarte tare, pana cand aceasta nu cade de pe o lingura intoarsa.

  Punem compozitia intr-un pos/cornet si formam gramajoare intr-o tava cu hartie cerata.  




   Cateva le-am facut cu nuca deasupra. Am copt 2 tavi deodata, cele cu nuca fiind in tava de sus, s-au bronzat nitel, dar gustul nu a fost afectat.
 Coacem la cuptorul incins, la 120-140, 1h 20 min, apoi le lasam sa se raceasca tot in cuptor.

 O parte le-am lasat simple, si cateva le-am facut un decor din ciocolata topita.

 Si o poza cu puiu' care a insistat - s-a intins, cat e ea de lunga, pe gresie - sa linga castronul :