Best ever muffins ?!

... asa zic dansii pe allrecipes.com, sa-i credem, sa nu-i credem ?:))))



  Reteta e in cups, o respectam, ca altfel nu iese. La Auchan si Selgros se gasesc canute gradate in cups.

  Reteta aceasta e una de baza, la care se pot adauga diverse ingrediente, pt a obtine o mare varietate de muffinsi.
  Ingrediente:
- 2 cups faina ( aprox 250-265 g)
- 3 lingurite ceai praf de copt
- 1/2 lingurita sare
- 3/4 cup zahar alb ( aprox 155 g)
- 1 ou
- 1 cup lapte ( aprox 250 ml)
- 1/4 cup lapte
 Intr-un bol mare amestecam faina, zaharul, sarea si praful de copt, si facem o gropita in mijloc. Separat, in alt bol, batem oul cu furculita, adaugam laptele si uleiul, si turnam totul in gropita din faina. Amestecam totul cu furculita. Compozitia e cu cocoloase, asa si trebuie sa fie. Eu am adaugat peste o mana de fructe de padure congelate si dezghetate - hmm, probably not the best idea.... data viitoare, o sa incerc cu stafide, sau bucatele de cioco, sau bacon... sau ... sau... da' cu fructe congelate, never!
Photobucket
 am pus compozitia in hartiute de muff, asezate in tavite ( un degetel la control se vede acolo)
Photobucket
 si am introdus in cuptorul preincalzit la 200, 35 minute.
   I-am pudrat cu zahar
Photobucket
 puiutului i-au placut :)))
Photobucket