Tilapia in crusta de parmezan

Photobucket
    Nu sunt mare mancatoare de peste, si daca il mananc, musai sa fie file : I hate bones! :) Si sa fie peste alb, fara gust si miros pronuntat. Asa ca imi place pastravul, codul, somnul ... la pangasius am renuntat, pt ca am auzit povesti horror despre el. Ieri am gasit la Real tilapia si nu am mai stat pe ganduri, am luat o bucata, doar pentru mine, pt ca restul nu sunt amatori ... Tilapia e exact pe gustul meu- este un peste de apa dulce, originar din Africa, dar acu este crescut in toata lumea, din Asia, pana in America de Sud, America si Canada. Tilapia are carnea alba, uneori dungata cu roz, o textura fina si e dulce. Se mai numeste St.Peter's fish sau "sun fish" in Hawaii. Acesti pesti nu pot supravietui in apa mai rece de 16 grade. Ok, gata cu vorbareala :) AM gasit o reteta pt tilapia pe blogul maestrului Cristian Boerean , si cum nu e dificila, am executat-o. Deci Tilapia in crusta de parmezan cu red guacamole.
  Ingrediente:
- pt red guacamole : o rosie mare, coapta
                                un avocado
                               o ceapa rosie
                                sare & cayenne
                               sucul de la jumate de lime
 Totul se mixeaza in blender, si guacamole se lasa o jumatate de ora la rece inainte de a fi servit.
PhotobucketPhotobucket
Pestele se spala, se sterge cu prosop de bucatarie, se sareaza si se lasa la temperatura camerei.
Photobucket

   Ingrediente crusta ( pt 4 file-uri):
 - 60 g unt topit
- 5 linguri pesmet
- sare & piper-
- 2 fire patrunjel tocate(.. eu am pus ceapa ciorii uscata)
- parmezan
  Turnam untul topit peste pesmetul amestecat cu sare, piper, patrunjel.
Photobucket 
  Punem pestele intr-o tava unsa cu unt, punem deasupra pesmetul & co, apoi presaram mult parmezan.
Photobucket
Photobucket
Bagam la cuptor, la 180 grade, nu mai mult de 15 minute. Este un peste foarte fraged, nu se preteaza la gratar de ex. pt ca se farmiteaza, nu se poate intoarce.
  Ca garnitura am avut ceva simplu, cartofi natur si fasole verde.
Photobucket
 Cartofiorii-pestisori i-am facut asa : am taiat 2 cartofi felii, si apoi cu o forma de fursecuri am decupat pestisori, pe care i-am fiert. Au fost cartofi rosii, deci nesfaramiciosi. Desigur, Raissa cand i-a vazut, a manifestat o mare curiozitate pt ei si i-a papat ea - fara ochisorii din piper .
Photobucket
Foarte bun, cred ca o sa-l trec pe locul I intre pestii mei preferati ... 3 sau 4 adica :)))
  Uitati aici ce carnita alba ... :)
Photobucket
  Tilapia + parmezan = yummii :)))
  you must try it !!!