Supa imperiala

Photobucket
     Poate v-ati saturat de obisnuitele galuste din supa de pui...  si vreti sa incercati ceva deosebit. Am gasit pe culinar aceasta minunata reteta postata de Paula M, deja o multime de fete au incercat-o asa ca am zis ca e musai sa ii incant si eu pe ai mei. Si cum vremea rece de afara si vantul taios te imping sa stai in casa, ce poate fi mai bun decat o supa calda, care efectiv te unge la suflet.
  Am facut o supa de gaina de casa cu legume din gradina, proaspat culese de soacra - morcovi, telina, pastarnac si un buchet de frunze de telina si patrunjel- pe care am spumat-o bine, si am fiert-o pe foc mic, mic, cam 3 ore si ceva. In felul acesta, la foc mic si timp indelungat, supa are gust foarte bun.
Photobucket
Photobucket
    Pentru "galuste" avem nevoie de:
- 100 g faina
- 100 g gris
- 100 g parmezan (eu am folosit un amestec de Grana Padano, Parmigiano Reggiano, Emmental)
- 100 g unt moale
- 7 oua
- sare, piper, nucsoara
Photobucket
   Am amestecat ouale cu parmezanul, am amestecat bine cu telul, am adaugat untul moale, apoi faina amestecata cu grisul, am mixat cu mixerul si la final am potrivit de sare, piper si am pus putina nucsoara.
Photobucket
   Am pus compozitia in tava cu hartie de copt, si am introdus la cuptor 12 minute la 200 grade.
Photobucket
   Dupa ce am scos dim cuptor, am lasat sa se raceasca putin si am taiat cubulete:
Photobucket
  Am strecurat supa si am mai fiert apoi cubuletele 5 minute, si acestea s-au facut si mai moi si pufoase:
Photobucket
    Am mancat o portie imediat, ca nu mai puteam de pofta si intr-adevar e ceva deosebit, nu degeaba i se zice supa imperiala. Si Raissa a mancat o portie mare, de adult, spre bucuria noastra :)
Photobucket

Etichete: