Pulpe de pui la ceaun






In primul rand trebuie sa spun ca am folosit 2 pulpe intregi de la un pui de casa, si precum spunea regretatul Radu Anton Roman, desi carnea de la un pui de casa nu e asa frageda ca cea a unui pui din comert, plin de hormoni si concentrate, are un gust deosebit, nici nu se poate compara cu cel din magazine. In al doilea rand, trebuie sa spun ca am folosit un ceaun "vechi, antic, de demult" pe care-l am de la mama, care il are de la bunica, care il are de la strabunica ... si cred ca atat. E uratel ceaunul, dar eu tin tare mult la el. Daca Raissa o sa fie cuminte, probabil il va primi ca zestre :)))) .
   Procedura e tare simpla : pulpele le-am condimentat cu sare, piper, boia. Am pus in ceaun ulei de floarea soarelui + ulei de porumb, l-am incins bine-bine, apoi am pus pulpele, si am lasat sa se faca la foc mic, pana s-au rumenit frumos. Stiu ca nu e sanatoasa baia de ulei, da' la cat de des prepar asa, nu cred ca are ceva :D.
  Am facut langa orez : am topit unt, am prajit putin orezul, pana s-au umflat boabele, apoi am pus apa
( 3apa:1orez)si am lasat la foc mic pana a scazut apa de tot, apoi am stins focul si am pus parmezan si patrunjel. Am mai oparit si cateva buchetele de broccoli ... si cam atat :).