Pui la cuptor, cu legume si sos curry

Photobucket
     Am avut o puicuta de casa, alba si frumoasa si m-am gandit sa o pregatesc intreaga la cuptor, infipta in dispozitivul special pentru pui, si in tava am pus si legume, am asigurat astfel si garnitura. Cel mai simplu, nu? Punem totul la cuptor, si intre timp mai avem timp sa ne ocupam de una alta :).
    Am folosit ce legume aveam prin casa ( curte, pivnita) si anume morcovi, cartofi, ceapa rosie, usturoi, cateva rosii cherry si niste ciupercute de la conserva .
Photobucket    Am stropit o tava cu ulei, am pus legumele alandala, am rasnit sare si piper, am stropit si deasupra cu ulei, am adaugat o canuta cu apa.
Photobucket     Am amestecat 2 linguri ulei cu sare si piper si ceva mix de condimente uscate ( cimbru, rozmarin, boia) si am uns puiul cu acest amestec. Am tras puiul in "teapa" si l-am asezat in tava, peste legume.
Photobucket      Am lasat 15 minute la 220 cu ventilatie, apoi la 180, cuptor traditional, am uns puiul din cand in cand cu uleiul condimentat ramas.
  Pt sosul curry am folosit:
- o bucata unt
- 3 linguri mustar
- 2 g curry
- 100 ml smantana
- sare & piper
  Am topit untul pe bain-marie, am adaugat condimentele si mustarul, apoi am subtiat cu smantana.
Photobucket  Am servit puiul cu legume si cu sos curry, care e nemaipomenit de bun.
  Si asta a fost masa noastra de duminica :) pam pam ! :)
Photobucket
Photobucket