Pinguinii la sfat :))

Photobucket
   Intr-o zi urata si friguroasa de octombrie, 6 pinguini si capetenia lor, si-au dat intalnire pe pervazul meu din bucataria mea. Am tras eu cu urechea, dar nu am inteles nicio iota din ce vorbeau, dar am stat si i-am urmarit, ca tare draguti mai erau... Intr-un final nefericit pentru ei, am hotarat sa ii mananc, pentru ca acesti draguti pinguini sunt facuti din masline, morcov si crema de branza. Desigur, scobitoarea nu se mananca... :)
  Multe fete au realizat acesti pinguini, dar mie cel mai mult mi-au placut cei de pe onceuponaplate.blogspot.com
Ingredientele necesare:
- crema de branza ( eu am folosit Rama Creme Bonjour)
- masline fara samburi ( ideal ar fi masline mari pentru corp, si mici pentru cap, dar eu nu am gasit nicaieri masline mari fara samburi)
- un morcov (pt picioare si cioc)
- scobitori ( de lemn sau plastic)
  Cum procedam : taiem rondele de morcov, din care decupam un mic triunghi. AM obtinut astfel piciorusele si ciocul.
 Taiem o bucata dintr-o maslina, apoi umplem burtica pinguinului cu crema de branza. Unele fete au folosit un pos, eu coada unei lingurite, apoi cu un servetel am sters branza care dadea pe afara. Am facut o taietura in maslina pentru cap, si am infipt acolo ciocul. Apoi am asamblat pinguinul pe bucata de morcov cu ajutorul unei scobitori.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
  Si aici inainte de a fi consumati :
Photobucket
  Salata e cu morcovi si varza, cu sos de maioneza si iaurt. Nu e pt copii.