Piept de porc cu fasole hot'n'spicy

   
Photobucket 
    Mancam cam rar fasole, am scos-o din meniu cat alaptam dar acu' putem profita din nou de ea... aceasta rosie are multi antioxidanti, chiar mai multi decat afinele, si e tare buna.
Photobucket   Azi m-am gandit sa fac o fasolica iute, si mi-a iesit mai iute decat vroiam, asta pt ca am subestimat "puterea" peperoncini-lor. 2 micuti dintre cei de mai jos au "infierbantat" fasolica:
Photobucket
  Pieptul de porc a fost uns cu o marinata din putin ulei, boia, piper si lasat peste noapte la rece. A doua zi l-am pus intr-o tava de al si l-am bagat cam 45 de minute la cuptor, primele 10 minute la 220 cu ventilatie, apoi am redus temperatura si am pus pe cuptor traditional:
Photobucket
   Am crestat trei rosii in cruce:
Photobucket
 si le-am scufundat 30 de secunde in apa clocotita, apoi le-am despielitat, am indepartat samburii si pulpa am taiat-o cubulete:
Photobucket
  Am taiat si o ceapa rosie marunt:
Photobucket
  Am incins ulei si am calit ceapa + 2 peperoncini :
Photobucket
 am adaugat rosiile + jumate de pahar de apa, am adaugat chilli proaspat rasnit + sare, am acoperit si am lasat sa fiarba 5 minute, pana s-au muiat rosiile :
Photobucket
Photobucket
  Intre timp am pregatit varza murata : am amestecat varza murata tocata cu ulei, si am presarat boia si piper :
Photobucket
  AM adaugat fasolea peste rosii, am mai pus oregano, am lasat inca 2-3 minute, si am oprit focul.
Photobucket
   Ia uitati mancarea aburinda :)
Photobucket
 ... si un close-up
Photobucket
   Pofta buna ! :)