Lasagna - my way

  

Nu am mai facut in viata mea lasagna, pentru ca nu mananc carne tocata, dar am retinut de undeva ca se poate face si cu carne de pui si ciuperci. Mai exact, piept de pui maruntit de mine in robot. Ca invatatura de minte, cred ca si Teo zicea pe blogul ei, data viitoare, iau foi de la Barilla, pentru cele de la Monte Banato sunt asa cum sunt...
  Lasagna mea s-a compus din sos bechamel, umplutura din carne de pui si ciuperci si foi Monte Banato.
  Ingrediente pentru umplutura de carne:
- 400 g piept de pui, fara os, maruntita in robotul de bucatarie
- 1 cutie ciuperci maruntite
- 1 sticla pulpa pasata de rosii
- 1 ceapa
- un pahar supa de pui






  Calim ceapa pana se moaie, in ulei de masline, apoi adaugam carnea si ciupercile, pulpa de rosii si supa, si lasam sa fiarba la foc mic, pana scade bine, aprox 1 ora. Potrivim de sare, piper, busuioc uscat.

 Cand umplutura de carne a fost gata, mi-a venit ideea sa o transform intr-un sos de carne, asa ca am scos cratita pe geam sa se raceasca:


                

  si intre timp a aparut dansul, care privea cu niste ochi tare pofticiosi :


  Cand s-a racit umplutura, am maruntit-o in robot.
  Am facut un sos bechamel din 4 lg unt, 4 faina si 600 ml lapte.
  Foile de lasagna le-am oparit in apa clocotita, in care picurasem putin ulei.
  Am trecut la asamblare : am uns o tava cu putin ulei, am asezat sos bechamel, apoi un strat de foi, desupra foilor bechamel, apoi sos de carne, apoi parmezan razuit and so on; am terminat cu foi peste care am pus un strat generos de bechamel si am razuit cascaval.


  Tava trebuia acoperita cu folie de Al, si eu am ramas fara ... asa ca nu am avut de ales, si am acoperit, cum am putut cu hartie de copt. Desi am acoperit foile de sus cu sos, acestea s-au ridicat in timpul coacerii ...:(
Lasagna mea a stat in cuptor 30 de minute cu acoperita, apoi am luat hartia de copt si am mai lasat 1o minute.
De buna, a fost buna, believe me, dar de frumoasa, nu prea ar fi putut sa participe la Miss Lasagna... Intre timp, vorbeam cu nasa si ea mi-a zis ca pune lapte cat sa acopere bine foile, si asa baga la cuptor, si ca nu se ridica foile. Good to remember, next time :)!