Bavette cu pesto din rosii uscate ( pesto calabrese)

Photobucket
       Am pregatit azi o cina legera si foarte aromata. Am facut un pesto rosu, o variatiune a renumitului Pesto Genovese, doar ca acesta are in plus rosii uscate, si pastrate in ulei de floarea-soarelui sau masline.
     Prima data, punem pastele la fiert, in cazul meu, bavette :
Photobucket
le fierbem al dente, of course :)
Photobucket
  Ingredientele pentru pesto :
o lingura muguri de pin ( Doamne, buni mai sunt, as manca o punga in 2 minute... da pretul e cam piperat)
Photobucket
12-14 bucati rosii in ulei, nescurse
Photobucket
parmezan + frunze de busuioc ( romanesc)
Photobucket
 + 2 catei usturoi.
   Totul se mixeaza, si daca pesto-ul iese prea uscat, se mai adauga putin ulei de masline.
Photobucket

   Scurgem pastele, mai pastram putin din apa in care au fiert, nu le trecem sub jet de apa rece. Punem pastele intr-un vas, mai presaram niste frunze de busuioc, adaugam 2 linguri de apa, amestecam.
  Servim cu extra-parmezan, sau nu :)
Photobucket  Personal, pesto-ul asta imi place mult mai mult decat cel clasic. :) De fapt, cel verde nu-mi place de nicio culoare.
  Reteta e de pe vinul.ro - Multumiri Cristian Boerean :)