Aripioare de pui marinate, cu dovlecei marinati...

Photobucket
    Am avut pofta de aripioare de pui. M-am gandit sa le fac date prin fulgi de porumb, dar cum aveam in casa doar din aceia cu zahar, am ales alta varianta. Aripioarele le-am spalat, le-am scurs si le-am taiat cu satarul in 3 parti, la incheieturi, varfurile le-am aruncat.
  Am preparat o marinata din : ulei de masline, otet de orez, sare, putin piper, zahar, boia, praf de usturoi, vin alb, sos iute jalapeno. Marinatele iti dau frau liber imaginatiei. Important e sa aiba cele 3 elemente : sare, ceva acid(otet, lamaie) si alcool. Eu am lasat 3 ore aripioarele la marinat, la rece. Nu se lasa la marinat la temperatura camerei.
Photobucket
  Dovlceceii i-am spalat, le-am taiat capetele, si i-am taiat cu razatoarea felii subtiri, pe lungime. I-am sarat si i-am lasat sa se odihneasca putin.
  Am incins gratarul, am stropit cu putin ulei de masline si am fript dovleceii 2 minute pe fiecare parte. I-am scos intr-un vas si i-am lasat sa se raceasca. Am facut un dressing din otet balsamic, zahar, sare, usturoi praf si putina apa, pe care l-am turnat peste dovlecei, si am lasat sa se combine aromele
Photobucket

  Aripioarele le-am pus intr-o tavita de aluminiu, de unica folosinta, cu tot cu marinata si le-am bagat la cuptorul incins la maxim. Dupa 20 de min, aratau cam asa:
Photobucket
apoi am redus focul la 22o, iar la final aratau asa :
Photobucket
  Am servit cu garnitura de orez, si cu dovlecei marinati

Photobucket
Photobucket