Vinete chinezesti



Revin pe blog, dupa o absenta de 2 luni, cu aceasta reteta care e delicioasa. La restaurantul chinezesc poarta numele Vinete Nanjing, si sunt mult mai iuti, eu am preparat o varianta mai putin iute.
Am folosit 2 vinete, pe care le-am taiat felii pe lung, le-am sarat si le-am lasat deoparte 30 de minute. Intre timp, am stors 7 catei de usturoi si am taiat marunt o bucata de ghimbir, si am preparat sosul, din urmatoarele ingrediente : sos soya, sos iute , tabasco, otet, zahar si o lingurita amidon :
Am uscat vinetele cu hartie absorbanta, si le-am taiat betigase
Am pus wok-ul la incins, si cand a inceput sa fumege, am adaugat putin ulei- nu punem mult pt ca vinetele absorb mult ulei, iar mancarea tinde sa devina grea la stomac.
Am prajit vinetele in ulei la foc mare - metoda stir-fry, apoi am adaugat ghimbirul si usturoiul, am mai lasat 2-3 minute, si am adaugat sosul
si am lasat pana s-a legat sosul.
Am servit cu orez simplu.

Etichete: