Salata de creveti cu avocado

Pentru ca s-a nimerit sa imi iau amiaza singura, am zis sa pregatesc ceva simplu si rapid, si in acelasi timp ceva de care sunt sigur ca sotul nu ar fi prea incantat.
Am avut o punguta de creveti decorticati, cam mici si amarati, pe care i-am lasat sa se decongeleze pe timpul noptii, apoi i-am trecut pe sub jet de apa rece, le-am scos intestinul cu o scobitoare ( Doamne, am crezut ca turbez, e migaloasa operatiunea) si i-am lasat sa se scurga.
Intre timp, am pregatit o maioneza din 2 galbenusuri, mustar si cam 350 ml ulei.
Am fiert crevetii scurt, 3 minute, in apa deja clocotita, cu putina sare si usturoi. Am taiat in jumate 2 avocado, am inlaturat samburele, am curatat de coaja, le-am taiat felii si le-am stropit cu zeama de lamaie, sa nu oxideze.
Am aranjat pe farfurie crevetii si bucatile de avocado, si am pus deasupra maioneza.

Nu sunt eu mare fan fructe de mare & co, dar din cand in cand, merge si cate o portie :)

Etichete: ,