Ciorba de perisoare


Nu-mi place carnea tocata, nu ma ating de sarmale, ardei umpluti & co. SI sincer, pana acu o saptamana, nici nu stiam ca se pot face perisoare din piept de pui, shame on me. Si ce bine imi pare ca am facut descoperirea, pt ca ai mei au adorat ciorba asta, Raissa cere supliment ! :)
Ingredientele :
- morcovi, telina, ardei, o ceapa
- bors ( eu folosesc Danila, e foarte bun)
- 4 linguri smantana, 1 galbenus - pt dres
Pt perishoare :
- 2 piepti de pui nu foarte mari
- orez ( fiert)
- 1 ou
Taiem legumele dupa placul inimii - eu le-am taiat cubulete marunte, pt ca dantura Raissei sa faca fata- si le calim in putin ulei, acoperim, si lasam 5 minute sa se moaie. Turnam apa fierbinte, si lasam sa fiarba pana legumele sunt moi.
Carnea de pui am maruntit-o in robotul de bucatarie, apoi am amestecat-o cu orez (fiert),cam 4 pumni, am adaugat un ou crud, sare si am amestecat bine. Am format bile cu mana umeda, mi-au iesit cam 30 de verishoare :)
Cand legumele erau fierte, am adaugat o perisoara in ciorba, mi-am facut cruce, dar nu s-a desfacut, asa ca le-am adaugat si pe celelalte. Pe masura ce se fierbeau, se ridicau la suprafata. CAm in 15-20 minute au fost gata. Separat, am dat borsul in clocot, l-am spumat, si l-am turnat peste ciorba. Nu am folosit o sticla intreaga, ci doar aprox 700 ml. Am adaugat patrunjel verde, am dat un clocot si am stins focul.
Am lasat ciorba sa se linisteasca 15 minute, apoi am dres-o cu smantana amestecata cu galbenus.
Concluzia e ca e mult mai fina ciorba in varianta asta. Multumiri Olimpia :)

Etichete: