Snitel Hawai cu orez cu curry






Reteta este dintr-o colectie cartonata de Retete rapide, si imi facea de mult cu ochiul. Am ezitat sa o fac pentru ca sotul meu are o problema cu fructele, si mi-a fost teama putin de combinatie. IN final, a fost excelenta, si voi o repeta, cu siguranta.
Avem nevoie de :
- 3 snitele mari de porc ( din care vom obtine 6 snitele mici)
- 6 rondele ananas din compot
- 6 felii sunca, sau muschi
- 6 felii Gouda
- unt pt prajit Carnea o taiem in 2 si o batem cu ciocanul, apoi o saram si o piperam si o prajim in untul fierbinte, pe ambele parti.
Dupa ce am prajit carnita, trecem la asamblare. Stropim o tava cu ulei, si asezam snitelele. Peste fiecare snitel asezam o felie de sunca, sau doar o jumatate, in functie de marimea carnii, apoi o rondea de ananas, si in final o felie de Gouda. Introducem totul la cuptorul preincalzit la 220 grade, si lasam 20-25 minute. Intre timp, ne ocupam de orez, pentru care avem nevoie de:
- 125 g orez cu bob lung
- o ceapa mica
- o lingurita curry
- 300 ml supa clara Incingem putin ulei, calim ceapa tocata marunt, adaugam orezul, presaram curry, mai amestecam putin, turnam supa, iar cand da in clocot, fierbem acoperit la foc mic 20 minute. Eu am mai pus si 2 lingurite sos curry peste orez.
Cand carnita arata cam asa, e gata :)

Combinatia e excelenta, parerea noastra :) chiar ne-am simtit ca in Hawai :)

Etichete: ,