Piept de curcan cu mazare dulce













Am profitat de faptul ca in gradina mai erau pastai de mazare dulce ( sau tucara) si pentru ca ador dulceata si fragezimea ei, era imperios necesar sa pregatesc ceva.
Ingrediente :
- 400 g carne de curcan
- 300 g mazare dulce pastai
- o lingurita amdidon alimentar
- 5 linguri sos soia light
- putin zahar
- taitei de orez, pt garnitura
Carnea de curcan am taiat-o cubulete si am fiert-o in apa cu putina sare pana a fost moale-moale.
Mazarea am spalat-o, i-am taiat capetele si am taiat-o fasii pe diagonala. Nu a fost nevoie sa indepartez atele, pentru ca pastaile erau foarte tinere, crocante si fragede. Dupa ce carnea a fiert, am strecurat-o, am pregatit un amestec dintr-o lingurita de amidon, sos soia si putin zahar, si am pus amestecul peste carne si am lasat deoparte 10 minute. Am incins o lingura de ulei intr-o tigaie, am prajit cubuletele de curcan pana s-au rumenit frumos si apoi am adaugat mazarea, am mai prajit 3-4 minute, apoi am adaugat sosul cu care am marinat carnea, am mai lasat un minut si am stins focul.
Taiteii i-am preparat dupa instructiuni, adica i-am lasat 2 minute in apa fierbinte, dupa care i-am trecut sub jet de apa rece si i-am scurs. Si asta a fost tot! Buna mancarica, carnea a fost suculenta si moale, mazarea a ramas crocanta si dulce, si papilele mele gustative s-au bucurat de o imbinare de texturi si de gusturi, ba dulce, ba sarat :)

Etichete: ,