duminică, 28 iunie 2009

My favourite chef :)... si nu numai ...

Mi-am propus, si am reusit, sa fac o poza cu domnul Horia Varlan, care e bucatarul meu favorit, e un simpatic si jumatate. Nu ratez nici o emisiune Cireasa de pe tort, si spre bucuria mea se va difuza si in 2010. :)
Si.... cireasa de pe tort din ziua respectiva, a fost ca am reusit sa facem o poza si cu Traian Basescu :). Am trecut neinfricata de SPP-isti si i-am spus d-lui presedinte ca vrem si noi o poza, si nu ne-a refuzat, nici nu avea cum, nu ?:) Raissa a urlat din toti rarunchii cand a luat-o Mr.President in brate, nu stia, micuta, cu ce personalitate importanta a intrat in contact. Adevarul e ca avem un presedinte foarte simpatic si popular, si pentru faptul ca a fost atat de prietenos, a crescut in ochii mei.

4 comentarii:

ISABELA spunea...

super tare :D

Mirela spunea...

Foarte frumoase pozele...o sa fie amintiri placute peste ani...bravo!!!:)
Te pup!

Mike spunea...

felicitari pentru blog, Silvia! Noi am luat locul 2 la acel concurs, prin urmare "sunt si eu oarecum in domeniu" cu gatitul. Noteaza-ma ca pe un fan al blogului, promit ca revin des!
O panorama 360' de la concursul de gatit poti gasi pe http://www.360trip.ro , cauta bine :)

Silvia spunea...

Mike, am ramas paf! Am remarcat la concurs ca aveai un aparat superb si un trepied pe masura, si acu vad ca esti chiar un maestru in arta fotografica. Nu pricep eu cum faci tu vederea aia de panorama, dar e mortal, superb, am ramas cu gura cascata.:)