Muschiulet de porc umplut cu ciuperci











Reteta aceasta am prestat-o intr-o zi ploioasa de duminica, cand totul afara era trist si gri, si placerea cea mai mare e sa stai in casa cu cei dragi si sa le pregatesti ceva bun.
Am avut un muschiulet de porc de 700 g pe care l-am fasonat, l-am despicat cu cutitul si l-am intins si batut cu ciocanul de carne, pana a fost suficient de aplatizat.
Pt umplutura am calit o ceapa, am adaugat o conserva de ciuperci maruntite in blender, am condimentat iar cand umplutura s-a racit am adaugat patrunjel si un ou crud. Am pus umplutura peste muschiulet, am pus si un carnacior taiat felii pe lungime, am rulat si am legat rulada cu ata de bucatarie. Am frecat apoi carnita cu sare, piper, boia. Intr-un vas yena am pus rulada, pe langa ea am pus cartofi noi, spalati bine cu peria. AM stropit cu ulei, am adaugat niste catei de usturoi, am turnat un pahar de vin si am bagat totul la cuptor, la 22o grade, 1 ora jumate acoperit, apoi descoperit inca 15 minute.






Etichete: