Un ceai deosebit...







... by courtesy of Ina :), am aflat si eu de acest ceai minunat, din boboc de iasomie, care sub actiunea apei fierbinti, se deschide sub ochii tai, in 3-5 minute, un adevarat spectacol, al gustului si al vazului. Ina draga, merci mult, daca nu erai tu, nu aflam de acest ceai. :) Merita sa incercati, macar o data. O floare costa 8 lei, si se gaseste,pt fetele din Mures, la Demmer, pe strada Bolyai. Gasiti acolo peste 200 de feluri de ceaiuri, si nu numai... Nu vreau sa fac reclama, dar daca sunteti in pana de idei si cautati un cadou, sigur veti gasi ceva acolo, care sa va placa.

MDP: se pune bobocul intr-o cana, se toarna apa fierbinte, tipul de la ceainarie mi-a zis ca apa trebuie sa fier fierbinte, dar nu fiarta.



.... si asteptam ....

Nice, nu?:)

Acestea fiind spuse, va pup pe toate, am sa lipsesc cateva zile, maine plecam la Bucuresti, e primul drum atat de lung pentru Raissa, am emotii, sper sa fie totul bine si sa ajungem cu bine si sanatosi, Doamne ajuta! :)
Si nu in ultimul rand, tin sa anunt pe toata lumea ca minunea cea mare s-a intamplat, si primul dintisor - atat de mult asteptat- si-a facut in sfarsit aparitia! Aleluia! Credeam ca o sa ajungem in Cartea recordurilor cu Raissa. Deci da, se poate si asa, primul dintisor la 1 an si 4 luni- seamana cu mine, mie mi-a iesit primul dintisor la 1 an si 2 luni. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu ? :) Sunt foarte foarte foarte fericita de cand am descoperit cel mai iubit si dorit dintisor din lume:).