Dorada la cuptor, cu cartofi noi si rozmarin




Trebuie sa marturisesc, e prima oara cand gatesc peste intreg. Si asta pentru ca sotiorul meu nu suporta la vedere pestii intregi. Dar azi e zi de post pentru el, drept pentru care a primit cartofi noi, fierti, apoi trasi in ulei, si presarati cu sare si marar.
Am luat o dorada regala de aprox. 5oo grame, am verificat ochii, sa fie limpezi, semn ca e proaspat. Mai invat si eu cate ceva de la domnul Horia, de la Cireasa de pe tort!:) Acasa mi-am dat seama ca dorada mea nu fu curatata in interior, moment in care m-am panicat tare, ca eu sunt tare sensibila la asemenea operatiuni. Pana la urma m-am descurcat, dar a fost traumatizant.:)
Am spalat pestele, l-am sarat in exterior si interior, si l-am lasat sa se aseze 3o de minute. Apoi, i-am introdus o ramurica de rozmarin in burta, si l-am stropit cu ulei si cu zeama de lime. L-am pus in tava cu putin ulei, pe langa pestisor am pus cartofi noi, pe care i-am clocotit 5 minute. I-am sarat, stropit cu ulei, pus rozmarin, si la cuptor cu dansii. Au stat cam 3o de min acoperiti, apoi am descoperit si am lasat inca 10 minute pe grill.

Etichete: