Ce am mai gatit...

Weekend-ul a fost superb, caldura mare, mon cher :)! Am fost plecati mai mult, sau am stat prin curte cu Raissa, pe care trebuie sa o supraveghez, desigur. Asa ca nu m-am omorat cu gatitul, dar nici nu am flamanzit. Carnaciori proaspeti cu cartofi rantaliti : cartofii i-am fiert in coaja, cand s-au racit i-am taiat cuburi, si i-am pus in cratita, peste o ceapa calita cu boia. La final, am presarat patrunjel. Am pus 3 linguri ulei intr-o cratita, am pus carnatii, am completat cu apa cat sa ii acopere, si am lasat sa fiarba pana apa s-a evaporat, si carnaciorii s-au prajit in ulei. Am gasit in piata la o babuta, salatica de padure zicea ea, untisor zicem noi:). Am facut o salata cu untisor, telemea si ridichi, cu putin otet balsamic, ulei de masline si sare. Asa, pentru o cina light. ... si jumatate de pui fript, ca unul intreg era prea mult pentru noi. Am taiat puiul in jumate, l-am spalat si l-am scurs bine. L-am uns cu ulei, l-am condimentat cu sare, boia,piper, l-am pus in tava pe un pat de usturoi taiat bucati. Am pus putina apa si putin ulei in tava si la cuptor cu dansul. Primele 15-20 minute a stat la temperatura mare, sa prinda crusta, apoi am redus temperatura. Spre final, am uns puiul sa smantana, tot pentru o coaja crocanta(si plina de colesterol, of course).