Biscuiti pentru bebe




Reteta este de pe bucataras.ro

Avem nevoie de:
175 g unt moale
2 oua
4 linguri zahar (brun, alb sau daca doriti, zaharul se poate inlocui cu miere)
1 lingurita praf de copt
un praf de sare
esenta de vanilie
scortisoara
faina (eu am pus din ochi cam o cana de faina integrala din grau si niste faina 000, tot in jur de o cana).
Se amesteca toate ingredientele, in afara de faina- eu am amestecat cu mixerul. Apoi, am inceput sa adaug faina, putin cate putin, amestecand cu lingura de lemn, si cand aluatul a devenit mai vartos, am framantat cu mana. Era destul de lipicios, asa ca am adaugat inca un pumn de faina integrala. Am format o bila de aluat, pe care am lasat-o la rece 20 de minute. Apoi am intins aluatul, intre 2 foi de copt, am taiat cu forme. Am pus biscuitii in tava cu hartie de copt, 10 minute la 180 grade, preincalzit, apoi i-am racit pe gratar.
Am facut cativa cu chipul lui Winnie, pentru ca Raissa il iubeste tare mult.:) Seamana putin? Am desenat cu carioci alimentare de la Wilton.