Cozonac cu ciocolata




Aluatul pe care l-am folosit este de fapt aluat pentru muffins cu nuttela, reteta pe care am gasit-o pe blogul lui Mihaela. Prima oara, am respectat reteta originala, si intr-adevar au iesit cei
mai buni si pufosi muffins pe care i-am mancat vreodata. Am zis sa ma joc putin cu aluatul si sa fac un cozonac.
Avem nevoie de:

- 60 g unt topit si racit
- 300 ml lapte caldut
- 5 g sare
- 90 g zahar
- 500 g faina
- 25 - 30 g drojdie proaspata

In ordinea, de mai sus, am pus toate ingredientele la MDP, la programul de aluat, drojdia in prealabil am dizolvat-o in putin lapte si o lingurita zahar, si am lasat-o sa se umfle.
Am folosit faina speciala pentru cozonac, si totusi aluatul la final a fost foarte lipicios, ceea ce prima oara nu s-a intamplat, atunci cand am folosit faina normala. Asadar, aluatul fiind lipicios, l-am intins cu sucitorul intre doua hartii de copt, cerate, am uns cu nuttela, am rulat. Am pus hartie de copt intr-o tava, am pus cozonacul, l-am mai lasat 20 minute, l-am uns cu galbenus si am presarat fulgi de migdale.
A stat la cuptor 40 minute, la 180 preincalzit. Si s-a mancat foarte repede:).

Etichete: