Checulete Pocahontas (fara grasime, fara cuptor)

O reteta inedita :)-prezentata de o maestra a dulciurilor, Poca-face furori pe culinar. Reteta face furori :) Poca, felicitari pentru bebe, si sa ai o sarcina usoara si sa te bucuri din plin de aceste luni minunate!



Avem nevoie de :
- 1 ou ( eu am pus 2, ca erau micute-micute)
-12 linguri lapte
-8 linguri cu varf zahar
-6 linguri cu varf faina
-2 linguri cacao
-2 pachete zahar vanilat
-1 pachet praf de copt
-un praf de sare.
Se mixeaza bine oul intreg, cu zaharul, zaharul vanilat si sarea, pana compozitia devine cremoasa. Se adauga apoi faina amestecata cu praful de copt si laptele, alternand. Cand amestecul face basici, se adauga cacaoa si mixam in continuare pana devine omogen. Se pregatesc apoi 5 pahare - reteta originala presupune sa punem hartie de copt pe fundul paharelor, asa am facut prima data, a doua oara eu am uns cu margarina, si a fost mai ok. Paharele se umplu pe jumate cu compozitia, apoi se pun intr-o cratita, cratita se umple pana la jumatatea paharelor cu apa calduta. Se pune cratita pe foc mediu, cand apa incepe sa fiarba, se da focul la minim, se pune deasupa un prosop de bucatarie, apoi capacul. Se lasa asadar la foc minim 20-25 de minute, apoi se stinge focul si se mai lasa 20 de minute, dupa care se scot si se lasa la racit. In tot acest timp NU se umbla la capac !!!!!!!
Sunt foarte bune, seamana la gust cu sponge cake din acelea in cutie care se pregatesc la microunde.