Varza calita cu afumatura







          Am gasit la Auchan o bunatate de carnita afumata Au Diable, care a mers de minune cu varza acra calita, stropita cu smantana si cu un ardei iute criminal langa.
Varza am cumparat-o la punga, gata taiata fideluta. Foarte buna, gustoasa si sarata atat cat trebuie. Am citit pe net, undeva, ca varza calita cere untura, asa ca am topit in wok 2 linguri de untura, carnita tiata cubulete, am plimat-o prin tigaie 3-4 minute, am pus varza peste, si am amestecat. Am lasat putin sub capac, apoi am adaugat bulion, vin alb, cimbru, piper boabe, toate din ochi. Am lasat la foc mic, cu capac, amestecand din cand in cand, noroc cu wok-ul, asa ca nu s-a prins varza de loc. O bunatate a iesit, nici foarte crocanta, nici prea facuta, acrisoara cat trebuia, aromata si delcioasa, ce mai !
Am facut langa o mamaliguta mai moale, 1 parte malai, 3 parti apa si o bucata de unt, cat o nuca.
Foarte buna, se va repeta, cu siguranta!

Etichete: