Cosulet de ciocolata


Sotul meu este un ciocolatos convins, asa ca mereu imi sar in ochi retetele cu cioco. Pentru acest cosulet m-am inspirat de pe culinar.ro. Credeam ca e simplu de realizat... si de efect! De efect a fost, dar simplu de realizat, cel putin pentru mine, nu a fost.

Cum am procedat : am topit o ciocolata de menaj pe bain-marie. Am asezat sase forme de silicon pentru muffins intr-o tava de muffins, in spatiile respective. Apoi, cu o pensula am inceput sa 'pictez' cu ciocolata topita, urmand forma siliconata. Fiind lichida, ciocolata curgea de pe pereti pe fundul formei, se intarea si pe pereti nu mai ramanea aproape nimic. A fost o reala distractie, ce mai !!! Dar nu m-am lasat, am continuat ... si rezultatul de vede. Am ornat cu ce aveam si eu prin dulap, jeleuri in forma de mure, ciocolata si bombonele colorate.

Curand, sigur nu ma mai ocup cu asa ceva :))))